Hotell i Parga

26 feb. 2013 13:45
Visninger: 2489
Vi er to voksne, en tenåring og en femåring som skal til Parga i juli. Har aldri vært der og lurer på om noen har et hotell å anbefale? Vi tenkte en to-romsleilighet hadde vært fint så får vi voksne et rom og barna et annet.

Vil gjerne ha et som ligger i nærhet til en strand og kort vei til sentrum, men som også er litt rolig og barnevennlig. Ser det er mye å velge mellom, men skjønner det er litt forskjell på strendene der og veldig kupert.
19 apr. 2013 18:05
Hei!
Dere kan glede dere, Parga er en nydelig liten by. Vi har vært der de siste 10 somrene og gleder oss til juli når vi skal tilbake. Jeg ville tro at et hotell ved Valtos-stranden er best for dere. En deilig sandstrand litt utenfor byen, men kort vei. Det er den eneste stranden der det er litt vannaktiviteter og jeg tror de andre strendene kan bli litt kjedelige for tenåringen. Det er litt vei å gå til byen, bratt oppover og så bratt nedover, så det er ulempen, men det går båt fra Valtosstranden til strandpromenaden i Parga hele dagen og kvelden for en billig penge. Ellers er det to Stein-strender mer i sentrum, en ved hotel Sol og hotel Rosa, den kalles bystranda og en nydelig liten steinstrand ved hotel Angela. Her bor vi, og der har de ikke leiligheter.

Håper dere finner noe som passer. God tur!
20 mai 2013 09:12
Jeg vil anbefale "Bishop´s house" som ligger rimelig sentralt midt i byen. Utrolig billig, god mat og det er veldig barnevennlig. Så flere barnefamilier som overnattet der da jeg besøkte Praha for vel...fire måneder siden. Står også noe om prisen her:

"Først vil jeg anbefale Bishop’s House som jeg bodde på første gang jeg var i Praha. Vi var vel en guttegjeng på fire som dro nedover og bestilte to dobbeltrom – til den nette pris av 700 kroner totalt per natt. Med andre ord 175 kroner per person for å bo på et 4-stjerners hotell HELT sentralt i Praha. "

Kilde: http://www.partyferie.com/hotellanbefaling-billige-gode-hoteller-i-praha