Varning! Hertz Bilpool - prøver å lure folk?

Av Perbers
18 sep. 2018 11:08
Visninger: 407
Har prøvd å finne informasjon om Hertz Bilpool å finner kund et sted hvor man kan lese om erfaringer og det er Google. Nesten alle omdømer er ekstremt negative, men tross det finner jeg ingen steder hvor noen skriver mere om dette sellskap. Mange av de varner for Hertz Bilpool og mener at deres kundeservice er forferdlig. Andre sier at de tar betalt for mye. Man kan lese "Varning for betingelsene" etc.

Har noen her erfaringer med Hertz Bilpool? Ska man holde seg unna dem?

Her er citat fra hva folk skriver på Google Review - hvilket er grunnen till hvorfor jeg er så skeptisk.

"Voldsomt lite informasjon om hva man får og betaler for. Når du først må kontakte kundeservice, så er den elendig og folka tar ikke deg på alvor. Verste kundeservice."

eller

"Hadde spart penger på å bruke IKEA sin levering på dør. Syntes det var nok styr til at jeg ikke kommer til å benytte meg av dette igjen."
Av Perbers
18 sep. 2018 11:10
Ser også at hvis du søker på Google etter "erfaringer Hertz BIlpool" så finner man nesten ingenting. Muligens prøver de på å få vekk alle negative omtaler? Kun stoff som de selve publisert på alle treffene!