Støtt Ukraina

Adeleis blogg

Mandag 13 August 2007

Hei alle venner her inne

Ja nå har vi kommet hjem fra en flott tur i Irland.
Vi var med bladet nytt og nyttig, og fikk en gaida tur rundt i landet.
Været var også på vår side, og tempraturen holdt seg på rundt 16-18 grader i skyggen.
Men når sola stikket fram var det flott å bare nyte varmen.

Vi så mange spennende bygdninger og lærte mye om Irlands kultur og bakgrunn.
Fikk se hvordan de bodde før, og oppleve noe av den gamle kulturen.
Sauer var og er Irlands nasjonal dyr, skulle en tro. Det var sauer over alt, og de hadde fargene rødt, og blått
spraiet i striper på ryggen. Det var litt rart å se. Det skulle vist ikke være skadelig for dyrene.

Flotte minihester og elegante løpshester fikk vi også overvære på stutteriet.

Det var også mange vakre blomsterdekte hager å se. Irlenderne var tydelig nøye med å holde hagene sine
i orden.

Vi var også ute på en stor klippe som jeg ikke husker navnet på riktig enda, men det dukker nok opp i hukomelsen min igjen:-) Utrolig å overvære bølgene som slo inn mot klippene med stor kraft.

Ett kinobesøk blei det også tid til. En god komedie var det som skulle til denne kvelden, for denne dagen regnet det nesten hele tiden.

Dagen før vi reiste hjem var vi på Irsk aften. Dette var høydepungtet på turen. Utrolg flott riverdans og underholdning, med nydelig mat og drikke.
Så ja Irland kan jeg anbefale til alle dere mine venner her inne.

Skal snart legge inn bilder og skrive litt mere rundt det.
Klem til dere alle

Redigera
Senast inläggen
Hei alle venner.
Hei alle sammen.

Arkivet
Augusti 2007 (1)
Juli 2007 (1)

Skapa nytt inlägg

Om Reseguiden.se Press Annonsering & partnerskap Toolbox FAQ Användarvillkor Tyck till In English © Reseguiden.se 2007
Del med andre:    

Kommentarer
Joba sier:
Hei Adeleis ! Jeg har lest dine innlegg og jeg så bare si de gjorde dype inntrykk. Håper du har det bra i livet ditt nå !
Jeg har lyst å spørre deg hvilket fotoapparat du bruker å ta bildene dine med?
Det er lenge siden du har vært inne på sidene !
Hilsen Joba
Postet 2007-11-21 22:52  Rapporter

Skriv kommentar
Arkivet