Støtt Ukraina

Maddecks blogg

Søndag 6 April 2008
Reise: Florida

Regler

Det finns regler for det mesta i Usa. Men har ar lite exempel, vem/vad far vistas pa stranden och hur gor man nar man leker pa en lekplats?
Det roliga ar att det star att lekplatsen ar for barn mellan 5 & 12 ar. Laser de skylten innan de borjar leka?
Vi lat var 3 aring leka dar, var det oansvarigt??? Dom stanger lekplatsen efter solnedgangen, ar det nagon som satter upp ett staket da.....??
Vet inte hur dom tanker men det gick bra for oss att leka dar. Aven jag tog mig en tur nerfor kanan......fast jag ar over 12!
I gar skulle vi ta en svang och dricka lite ol, men vadrets makter ville annorlunda! Vi hann precis komma ner till stranden o da oppnade sig himlen. storm blev det ocksa. Uteserveringarna stangde och det var fullt inne.(det finns inte sa manga..) Sa vi satt i en hotellreception o forsokte vanta ut ovadret men det gick ju inte sa till slut tog vi en taxi hem. En resa pa ca 3 minuter...... Men vi hade faktiskt blivit dyngsura om vi gatt.
I dag ar det inget hojdarvader heller.... jag blir nog inte sa brun iaf. Men desto fattigare, for vad gor man nar det ar daligt vader? Jo, man shoppar!!!!
Vi har hunnit med en hel del redan, ooops.
I morgon ska vi ta en tur nerat Ft Myers, och ut pa Sanibel island. Dar stannar vi nog 1 natt eller 2.
Ha det sa bra, det har iaf vi!!
Kram
Del med andre:    

Kommentarer
Familyb sier:
Hej där! solen kommer, det går fort i Florida! Kan trösta er med att det är typiskt aprilväder här hemma, blåst,regn,sol,kallt,varmt, om vartannat, det går varken att klä sig själv eller barn vettigt för det växlar så. Shoppa loss ör mej åxå!!! kram
Postet 2008-04-08 08:14  Rapporter
Rogges sier:
Hejsa familjen maddecks.
här i stockholm är de inge regn men små kallt mellan 5 å 13 grader.Det är väl inge fel å shoppa ,hoppas vädret blir bättre.
Anders du anar inte vi kom till essingen VI ÅKTE otroligt dom va ej klara . Nu är vi i fina kontor på karlavägen kanon mvh till hela familjen
från rogges
Postet 2008-04-07 20:22  Rapporter
Memmie sier:
Typsikt USA... Allt för att de inte ska kunna bli stämda!
Postet 2008-04-07 09:35  Rapporter

Skriv kommentar
Arkivet
Vis alle

Siste innlegg

Hemma
11 år siden
Sista veckan
11 år siden
Siesta key
11 år siden
Orlando
11 år siden
Vi reser vidare
11 år siden