Støtt Ukraina

Familybs blogg

Lørdag 6 Oktober 2007

Hotellet i Washington D.C bokat.....

Äntligen klart med boendet i D.C! Det blev Holiday Inn Capitol, någon som bott där?? Ska visst vara nära till det mesta och aldrig dumt med gratis nätter, bytte till oss den mot bonuspoäng. Har kollat att flygbussarna från Dulles stannar typ 2 kvarter från hotellet, sen blir det ut och sightseeinga lite snabbt på e.m/kväll och stiga upp tidigt så vi hinner ut till Arlington kyrkogården och några andra monument innan vi ska med flyget kl 16 ner till Orlando....pust...men ska bli riktigt roligt att ha sett det....hoppas jag....hoppas på bra väder också.
Till nästa gång....ha det gött! Hälsningar FamilyB
Del med andre:    

Kommentarer
Memmie sier:
Det blir en rivstart på semestern med andra ord!! Men vad kul att se Washington. Jag har fått för mig att det är en vacker stad. Vilket flygbolag åker ni med? Jag flög mellan Orlando och Washington förra året med ett flygbolag som jag tror heter Ted. Det var lite speciellt för de hade roliga flygvärdinnor som underhöll passagerarna! I alla fall.... jag tror att ni kommer att få kanonväder och jag vet att ni kommer att få en fantastisk resa!!
Postet 2007-10-08 09:14  Rapporter
Maddeck sier:
härligt, då är ni snart på väg! Ser fram emot att höra vad ni har för er!
/m
Postet 2007-10-06 13:20  Rapporter

Skriv kommentar
Arkivet