Tips i Thailand

Reisealbum laget av: Legusta
1 apr. 2008
Visninger: 11357
Så det blev en långflygning till ett dykparadis som kom att förändra min livstil och upptäckarglädje.
Det är fortfarande billigt i Thailand. Du kan till och med leva så billigt att du tjänar in resan hit på en två veckors semester.

Hit kan du åka för att kosta på dig ett lyxliv utan motstycke. Medans buddismen's livstil präglas av materiell avhållsamhet kan du frossa i fullständig hängivelse till lyx för en billig peng som ett enkelt mellanklasshotell i Europa.

Det sades vara det leende landet och faktiskt måste jag hålla med att de flesta var vänliga och hjälpsamma även om att göra sig förstod med språket var katastrof. Jag har återvänt till Thailand och upptäcker hela tiden något nytt och fräscht som gör mej glad, rofylld och entusiastiskt inför livet.

Artikel: Thailändsk lyx
http://www.reseguiden.se/artiklar/thailands-basta-lyx-4656
Lyxhotell som: The Shore, Siam Kempinski Hotel, Napasai, AKA, The Sarojin, Andara Resort & Villas, Sri Panwa, Villa Zolitude Resort & Spa, Indigo Pearl.
Kategori: Cruise
Besøkte land: Thailand
Reslängd: 1669 dager
Dato: 5 januar 2001 - 31 juli 2005
Blogg: 20 innlegg

Bilder

Kart

Kommentarer

Av Sofieja
7 apr. 2009 21:53
Hej Legusta, Tack för alla bra Thailandstips som du har på din sida. Tänkte höra med dig om du har några tips på bra varuhus som säljer lite elektronik, på lagom avstånd från Karon. Tänkte köpa en ny kamera till vår resa till Thailand, men det kanske är bättre och vänta och köpa en när vi kommer dit. Mvh SofieJa