Varadero i Cuba...

Av Monafie
27 mai 2008 12:06
Visninger: 1135
Skal til Varadero i cuba 15-30 juli.... Dette blir min første tur til cuba =)
Barceló Solymar Beach Resort...

Noen som har vært i varadero? Hadde vært fint med noen reisetips... hva bør jeg få med meg, hva bør jeg passe meg for, noe jeg bør ta med som kan bli nyttig kansje??
Alle tips settes stor pris på :)
Av Mylibe
28 mai 2008 21:45
Hei .
Cuba er spennende , skal vel til Havanna en tur håper jeg ;), er riktig så pulserede by . Ta med kleenex ,mangler toalett papir / vann en del steder .Varadero har ikke mye shopping tilbud .Klær er dyrt der så har du plass ta med deg klær du kan gi vekk , hotellpersonalet tar gladelig i mot .Varadero er jo en laaaang tarm med ei laaaang og flott strand ,der er ikke noe sentrum ,kun en lang gate med side gater som fører ned til stranden .Der er Casa de la musica på calle 62 ca ;=) live music mange steder , lurt å komme seg ut fra all inclusiv livet .Var å spiste knall god kina mat der , mye mat for pengene.
Alt for nå he he , Skal du til Havanna ? har et par gode restauranter å anbefale .. Cuba er jo ikke kjent for maten ;)
Av Monafie
31 mai 2008 23:08
Tusen takk for bra info =) Skal til havanna, er så heldig at mens jeg er der er det revulosjons dagene.. så da er det myye liv i havanna =)
så skal ha noen netter der mens den festen er! Har planer om mye utflukter.. Vil se lansbygds også... Tar gledelig i mot resturant anbefalinger.
Har hørt den er noen restauranter som serverer bare husets rett... Er det sjømat i varadero? Det er visst ikke så vanlig der...