Fakta om flymat

Av Maria
21 feb. 2008 15:30
Visninger: 580
Jeg kom over en artig nettside her om dagen. Nettstedet
http://www.airlinemeals.net/index.html 'Airlinemeals.net' gir deg all tenkelig (og utenkelig) informasjon om flymat!
Lurer du på hva som serveres på Lufthansas flygninger mellom Frankfurt og Dehli? Eller vil du se bilder av flymåltider som ble servert ombord i Japan Air på 70' tallet? Kanskje er du interessert i å få en oversikt over hvilke flyselskaper som tilbyr kalorifattige alternativ, kosher, halal, glutenfritt, vegetarisk, vegan, babymat eller mat for den med kolesterol-diett?

Nettstedet oppgir at de jobber på en ny versjon av hjemmesiden, og en del informasjon er desverre ikke helt oppdatert.

Hva mener du? Er dette ubrukelig og tøysete informasjon, eller er det noe som kan påvirke reiseplanleggingen? :-)
Av Alana
22 feb. 2008 10:47
Morsomt! :) Jeg tror ikke jeg hadde forandret feridige planer på grunn av flymaten, men om man har bestilt en lang reise kan det jo være morsomt å gå inn og kikke hva som kanskje kommer til å serveres. og har man allergier eller veldig spesielle behov i matvei så kan det jo kanskje være mer akutelt å kikke på det før man bestiller.

Uff, men en del av bildene gjør jo ikke at man får lyst på flymat, akkurat... ;)
22 feb. 2008 11:18
Hadde nok ikke latt dette påvirke meg, dessuten er det vanskelig å ta bilder på mat og få det til å se godt ut... Vittig at folk driver å tar bilder av flymaten sin. Men som nevnt er sidene dårlig oppdatert.
Av Johan_m
25 feb. 2008 12:26
Hehe. Ubrukelig informasjon, men underholdende i noen minutter!
Av Maria
6 mar. 2008 16:18
Citerat från johan_m:
Hehe. Ubrukelig informasjon, men underholdende i noen minutter!
Ja, jeg er i grunnen enig... ;-)
Hadde sidene vært bedre oppdatert kunne det kanskje vært litt interessant, men nå blir det mest ubrukelig tidsfordriv i noen minutter.... Hva finner man IKKE på nett, sier jeg bare...