Støtt Ukraina

Sierras blogg

Søndag 1 Februar 2009 - Lidköping

It´s time for Take Off....

Nu är det dags att lämna och bege sig till varmare breddgrader. I morgon, måndag 2 februari, drar vi med Finnair från Landvetter mot Bangkok för vidare äventyr i Thailand & Malaysia..

Tanken är att vi, efter att hälsat på goda vänner på Phuket, flyger till Malaysia och Langkawi. Vi tar oss sedan båtledes norrut i Andaman Sea in i Thailand igen via Koh Tarutao National Park, där vi lägger några dagar på Koh Lipe. Från Lipe skall några av Tarutaos övriga 60 öar besökas. Vidare norrut mot Koh Lanta för någon dags stopp.

Så småningom hamnar vi på Phuket igen och hämtar bagaget – enkel ryggsäck räcker för öluffningen – innan vi flyger till Bangkok för att hälsa på släkten någon dag.

Följ gärna med på resan genom att kolla blogg och bilder!
Vi återkommer om 1 månad!
Del med andre:    

Kommentarer
Marika sier:
Ska bli kul att följa er resa! En resa jag är sugen påa tt göra själv snart =)

Ha det så underbart

Sawasdee kha!
Postet 2009-02-02 15:32  Rapporter
Tj sier:
Ha det bäst......
Postet 2009-02-02 08:02  Rapporter
Strid sier:
Lycka till och ha en riktigt skön resa! Ser fram emot dina reserapporter!
Postet 2009-02-01 22:30  Rapporter
Emine123 sier:
Det är bara att stämma in i lycka-till-och-trevlig-resa! Ska bli spännande att följa er!
Postet 2009-02-01 21:36  Rapporter
Grethe1 sier:
Trevlig resa. Vad härligt det låter att komma ifrån den mörka vintern här i Sverige. Det ska bli spännande at följa er resa.
Postet 2009-02-01 21:21  Rapporter
Hänger på dom andra:) Och önskar dig och ditt rese-sällskap en härlig Resa!!! Kollar på RG - för Thailand står mig varmt om hjärtat!
Postet 2009-02-01 20:45  Rapporter
Rommetorp sier:
Det skall bli mig ett nöja att följa din på RG, samtidig vill jag önska dig en trevlig resa ,tyvärr har jag inte tid att följe med dig då jag har hand om konst snöspåret i Finspång, det blir många Wasaloppsåkare som blir ledsen
mvh John
Postet 2009-02-01 19:56  Rapporter
Kustaffe sier:
Skall bli kul att höra av dig. revlig resa Uffe
ALF
Postet 2009-02-01 18:52  Rapporter
Mariana sier:
Precis rätt tid att sticka till varmare breddgrader och lämna gråvädret här hemma. Själv låst av div åtaganden + en enveten förkylning. Ser fram emot reserapporter.
Ha det så gott och njuut! / Mariana
Postet 2009-02-01 17:15  Rapporter
Cra51 sier:
Härligt! åker om en månad! ha en skööööön resa och ta hand om er.
Postet 2009-02-01 17:07  Rapporter

Side:1234Neste
Skriv kommentar
Arkivet