Støtt Ukraina

Cecilajjas blogg

Mandag 9 Oktober 2006 - Sverige

Happy Birthday to me....

00:16

Ryggsäck är köpt, packad och hänglåsad. Lite av den packning jag hade med mig från Norsjö har jag lyckats sprida ut över diverse delar av landet redan, insåg att jag inte riktigt behövde ha dem med mig, jag ber om ursäkt för det alla drabbade...och jag som hävdar att jag är så duktig på att packa. Men det är jag egentligen, det är bara ryggsäcken som inte förstår bättre. Ändå har jag köpt en herrmodell som rymmer 70 liter...som om det beror på vilket kön man är hur mycket packning man vill ha med sig. Jag blev rådd att köpa en på 55 liter med tanke på min storlek och det faktum att jag är en kvinna. Hmmph. :)

I morgon, eller rättare sagt senare idag, ska jag göra en insats som stylist innan jag ska inta "Den Sista Måltiden" med min kusin och hans sambo. Funderar på att ge mig av till Arlanda så att jag är där ett par timmar innan planet går klockan 20:40. Jag kommer fram till Helsingfors klockan 20:40 också vilket kan tyckas lite komiskt, men jag lär väl leka med den svenska tideräkningen till dess att jag kommer fram till Perth. Hoppas bara att jag hamnar brevid någon småtrevlig typ på planet...alternativt en som håller tyst helt och hållet iofs...

Jaja, det blir nock bra med det, nu ska jag, mot mina gamla vanor, gå och lägga mig. Jag brukar vara uppe och packa halva natten för att kunna sova ordentligt på planet, men jag tänkte testa något nytt nu...

Söv så sött så skrivs vi!
Cecilia
Del med andre:    

Skriv kommentar
Arkivet