Støtt Ukraina

Maddecks blogg

Torsdag 3 April 2008
Reise: Florida

Framme

Efter ett antal timmar ar vi antligen framme!!
Vi mellanlandade i NY och eftersom tullen inte ar speciellt snabb.... sa fick vi for oss att vi hade lite brattom.
Vi rusade till bagagebandet och tog vara vaskor. Med raska steg gick vi ut genom dorren och vidare mot inrikesterminalen. Nar dorren stangdes kande vi att det saknades nat.... jo vi hade glomt vagnen.
Med roda kinder gick vi och forklarade vart misstag, men det var inga problem. Vagnen kom hemkord till oss idag! Nemas problemas!
Idag har vi haft supervarmt o nice. Pa em satt jag o tittade ut over kanalen vi har pa baksidan, o dar bara 2 meter ut simmade en delfin!! Gissa vem som blev lycklig da!? (Ja, det var Jag)
Lite besviken over att vi inte hittade till Tacobell idag, sa har jag nu letat fram adressen pa natet!! (Ja, vi ar lite skadade...)
Soooliga kramar fran oss
Del med andre:    

Kommentarer
Millow sier:
Gud vad avis man blir!!! Jag vill också se delfiner!!!
Ha det så bra nu!! Hoppas ni hittade Tacobell..
Postet 2008-04-04 10:50  Rapporter
HEEEEJ!
Hoppas att ni får en riktigt bra semester...nu har vi fredagsfika med kladdkaka...Anna är tillbaka, brun som en pepparkaka...vi andra blekfisar får väl köpa klippkort på solariet.
På jobbet händer det grejer...nyfiken????
Ses om en månad....party party!
Postet 2008-04-04 10:43  Rapporter
Tänkt att man alltid ska bli så AVUNDSJUK :-).
Skönt att höra att allt gått bra, tösen är ju redan värsta globetrottern...
Här är det nog vår nu (jag är optimistisk) och jag har börjat att jogga!!!!
Det trodde du inte va´? Men det gör jag kanske att jag ska våga mig på ett lopp i år!
Pappa sa att han skulle ringa till er och höra att allt gått bra. Men då behöver vi veta tidsskillnaden, när ska han ringa?
du kan väl maila?
Kramar
Postet 2008-04-03 16:45  Rapporter
Memmie sier:
Åååååhhhhhh!!!!! Vad underbart för er!!!

Vad är det på Tacobell som är så gott? Vi har ätit där en gång, men då var det bråk mellan en kund och en i personalen och vi var övertygade om att det skulle bli nån slags uppgörelse och att nån helt plötsligt skulle dra vapen! Har nog sett för många filmer...!! Så jag minns inte riktigt vad maten smakade. Men får kanske ta ett besök där i sommar om det nu är så gott! Vad kan du rekommendera?!

Ha det nu riktigt gott och njuuuut!!
Postet 2008-04-03 10:34  Rapporter
Lasarita sier:
Tacobell...inte min favorit jag föredrar KFC :-) Men kul att höra om er resa, jag längtar också efter en resa till USA! Ha d jättebra!
Postet 2008-04-03 09:31  Rapporter

Skriv kommentar
Arkivet
Vis alle

Siste innlegg

Hemma
11 år siden
Sista veckan
11 år siden
Siesta key
11 år siden
Orlando
11 år siden
Vi reser vidare
11 år siden