Støtt Ukraina

Destres blogg

Onsdag 10 Desember 2014 - Thailand

Bangkok

Jeg var i Bangkok en tur for ca tre år siden med familien, kjempe bra ferie til tross for at jeg ikke var helt fornøyd med hotellet (litt usentralt). Det er flere i reisefølget som ønsker fremfor alt annet å shoppe. Selv om jeg må ærlig innrømme at det er det siste jeg tenker på når jeg er ute og reiser så har jeg for lengst innsett at slaget er tapt. Forrige gang bodde vi på et helt greit hotell i nærheten av Lumpini park, men det var nok ikke fint nok i forhold til tiden det tok å komme seg inn til sentrum.

For min del så velger jeg enten mellom luksus eller lokasjon, men på den turen følte jeg at det manglet litt på begge deler. Planen denne gangen er å ha et kortere opphold, og isteden bo på et litt finere hotell. I mine mange år på denne kloden har jeg bodd på alle mulige slags hoteller, bungalower, hosteller, moteller og bed & breakfasts og prioriteringen nå er komfort. Jeg vurderer å ta inn på Mandarin Oriental, som jeg fant etter å ha lest om den på denne bloggen (http://reisenomaden.no/thailand/unn-deg-litt-luksus-i-bangkok/).

Ut ifra hva jeg kan si er dette det jeg ser etter. Hvis noen har tips til andre flotte hoteller, eller andre aktiviteter enn shopping så er det bare å si ifra! Vi er to middelaldrende voksne og to jenter i starten av tyveårene. Jeg er interessert i å ta båt-turer på Chao Phraya elven, se Shangri-La, besøke templer og spise så lokal mat som mulig. Bading er ikke veldig viktig for oss, da noen i reisefølget ikke deler min pasjon for havet så bassenget på hotellet bør holde i masse vis, men hvis det er muligheter for fisking så er jeg alltid interessert, om jeg så må ta en utflukt alene mens de andre besøker shopping sentre. kal mat.
Del med andre:    

Skriv kommentar
Arkivet
Vis alle

Siste innlegg

Mauritius
9 år siden
Bangkok
9 år siden