Støtt Ukraina

Ziestas blogg

Mandag 13 September 2004 - Sydney

Hejda Sydney och Australien!

Hade 30 minuter gratis internet pa mitt telefonkort GlobalGossip sa jag tankte passa pa att skriva ett sista inlagg.. Klockan ar 13:19 och klockan 14:00 gar airportshuttlen till flygplatsen.. Knepigt, idag Sydney, imorgon Goteborg.. idag operahuset och harbour bridge, imorgon operahuset och alvsborgsbron.. ;-) Och om en vecka kanns det som om jag aldrig varit borta.. Markligt.

Imorse at jag en sista gratisfrukost pa Footprints.. sade hejda till 10-baddsrummet, backpackertillvaron och den tyska tjejen Anna jag pratat lite med.. och slapade ner mina vaskor till luggage storage. Traffade precis Amanda for att hamta upp de grejer jag lamnade hos henne nar jag var i Sydney i mars.. Dessvarre hade hon tappat bort dem.. :-( Jaja.. hade iallafall en trevlig lunch.. hittade en vegetarisk kinarestaurang och festade till de det sista. Igar anvande jag upp 10-kupongsbusskortet fran Data Entry-tiden genom att aka till Glebe, Newtown (trevliga sma stallen.. massa cafeer, restauranger och butiker.. studentmiljo) och sedan ned till Circular Quay for att vandra over Harbour Bridge. Tog sedan en kopp kaffe och en croissant pa det franska cafeet mittemot forra, sunkiga vandrarhemmet. (Minns du det stallet, Andreas.. om du laser detta.. :-)

Jaja.. bast att ga och hamta ut grejerna ifran luggage storage och packa ned de sista fynden.. 24 timmar flygtur att se fram emot. Tjoho...

Fredrik & Robert: Spannande! Ha det gott i London! Och ska bli kul att se bilderna fran massan! Haftigt att vart lilla projekt varit pa massa! :-)
Del med andre:    

Skriv kommentar
Arkivet