Annons:
Annons:
- Bli medlem og få et spennende nyhetsbrev, delta i konkurranser, treff venner, last opp bilder, diskuter, skriv blogg og mye mer
Yoga, Varanasi - Varanasi - India

Yoga, Varanasi

Sted: Varanasi
Bilde tatt: Onsdag 3 Mars 2004 (Kamera)
Visninger: 467
Har denne som favoritt: 3

Ferdig med yogasession på bredden av Ganges-elven i Varanasi, solen har nettopp stått opp
Del med andre:    
Skriv kommentar  |  Lagre som favoritt  |  Varsle
Kommentarer
Jayne sier:
Gode minner fra Varanasi -- bilde tar opp stemningen nede ved elven om morningen, helt fanastisk å gå ned dit å se all som ber og driver med Yoga! I Varanasi får an både sjokk og ro - heeeelt annerledes sted!
Postet 2008-07-01 21:27  Varsle
Alana sier:
Nydelig!! Ikke rart at du vant en konkurranse med dette bildet. Gratulerer
Postet 2008-02-15 14:52  Varsle
Sikksakk sier:
Når jeg ser deg der i solnedgangen, tenker jeg; "Hva er i dine tanker? Har du tankene dine et sted i Paradis?"
Postet 2008-01-14 23:58  Varsle
Gillbert sier:
Gratulerar till vinsten. Bilden är verkligen mycket vacker och välkomponerad.

Ha en trevlig resa önskar

Gillbert
Postet 2008-01-10 11:23  Varsle
Wahlstrom sier:
Håller med, underbar bild!
Postet 2007-09-19 16:14  Varsle
Kongo sier:
Go bilde!
Postet 2007-09-17 15:25  Varsle
Maria sier:
Kjempefint bilde! Elsker lyset som liksom 'rammer inn' alt i bildet...
Postet 2007-09-04 15:46  Varsle

Lastet opp av
Hannepanne
4 svar
India og taxi
1 år siden av Henriettemo
Hei. Jeg lander med fly i Goa, India sent på kvelden i mars. Derfra skal jeg ta meg til hotellet med taxi eller på en annen måte. Jeg føler meg litt enstelig for det og lurer på om det er ubegrunnet eller om det er noen forholdsregler jeg bør ta. ...
Reiseprat
4
0 svar
Travel Visa application to india
1 år siden av Criswen
Hi, I'll be attending my best friend wedding that India. I am wondering how long Hubble In Preparing for the tourist visa application and What is the procedure. I saw a link through internet .. But in doesn't know izit helpful .. Could anyone give me ...
Reiseprat
0
0 svar
Reise rundt i India
2 år siden av Ultimate_nomade
Jeg har reist rundt verden, med ett mål om å reise til 4 nye land hvert år, noe som ikke er lett siden jeg studerer og jobber i feriene... Uansett, så klarer jeg det, men det som er litt synd er at jeg da velger å dra til nye land, og ikke tilbake ...
Reiseprat
0
0 svar
Goa i januar og februar
3 år siden av Eiralundal
hei du må denne vinteren reise alene til India---blir du med?? Hater å spise alene , på kvelden---ellers går det greit Ønsker du deg en liten/lang god kvil ---for i år skal jeg ikke reise noe--bare dovne meg Tror jeg blir gammal!! Eiral
Reiseprat
0